Безплатна доставка за поръчки над 100лв.
0 продукта0.00лв.

Нямате артикули в количката.

Често задавани въпроси

1След колко време ще получа поръчката си?

Поръчките ви ще бъдат доставени на посочения от вас адрес в рамките от 1 до 5 работни дни след получаването им, в зависимост от това дали продуктите са налични в нашият склад. В случай на изчерпана наличност или невъзможност от страна на фирмата вносител да достави посоченият продукт навреме, ние ще се свържем с Вас, за да ви уведомим и да намерим удобна алтернатива.

2Каква е цената на доставката?

Доставката е безплатна за всички поръчки на стойност над 100 лева. Ако Вашата поръчка е на стойност под 60 лева, тогава влиза в сила стандартна цена за доставка от 5,99лв.

3Как мога да заплатя поръчката си?

Можете да заплатите Вашата поръчка, чрез наложен платеж на куриера, или чрез електронно разплащане с кредитна или дебитна карта преди да завършите поръчката. Ако изберете плащане с кредитна или дебитна карта, можете да се възползвате от отстъпка на стойност 5% от цената на Вашата поръчка. Сигурността на банковите Ви данни е гарантирана.

4С коя куриерска фирма работите?

Към този момент работим с куриерска фирма "Econt" за доставки до офис на куриера или до адрес на клиента.

5Как мога да откажа поръчка?

Ако имате направена поръчка, но желаете да я откажете, можете да го направите на телефон до 2 часа, след направена поръчка.

6Как мога да върна обратно поръчката, която получих?

Можете да върнете вашата поръчка в срок от 14 дни, считано от датата на получаването ѝ. Моля, пазете стоката във търговският вид, в който сте я получили, както и всички прилежащи към нея документи. При връщане на закупена стока, всички куриерски такси са за сметка на купувача. При упражняване на правото на отказ договорът за покупко-продажба се прекратява и вие ще получите заплатената от Вас сума обратно, след като върнатите стоки бъдат получени и цялостта им бъде проверена от наш екип.

7Какво да правя, ако поръчката ми е повредена или счупена?

Моля проверявайте състоянието на пратката Ви още при нейната доставка. При нарушения във външния вид на стоката, възникнали при транспорта, моля обърнете се към куриера, за да получите протокол за увредена пратка.

8Как да използвам промо код?

Ако сте получили промо код, можете да го приложите към вашата поръчка. Преди завършването на поръчката ще намерите поле за въвеждане на кода. Всеки промо код има срок на валидност и правила, които се обявяват в началото на кампанията.